Verpleging en verzorging

Terug naar onderwerpen

zoek contact met (betaalde) clientenraadondersteuners in de V&V

Vanwege de snelle ontwikkelingen rond de organisatie van de medezeggenschap, zoek ik contact met andere cliëntenraad ondersteuners in de V&V  in heel Nederland.

In tegenstelling tot andere sectoren, zijn er weinig clientenraad ondersteuners in dienst in de V&V sector.

Voorlopig met een orienterende bedoeling en ook om ervaringen uitwisselen.

Bent u clientenraad ondersteuner en heeft u behoefte aan uitwisseling, netwerk opbouwen,  u kunt mij per email bereiken @  clientenraad-ondersteuner@drie-gasthuizen.nl

Graag tot ziens/hoors.

clientenraadondersteuner dgg arnhem | 27 aug 2012, 15:48 | 1 bijdrage

Reacties (3)

Beste ondersteuner,

Stuur maar een mailtje naar het bovenstaande e-mail adres, ik ben werkzaam als betaalde ondersteuner bij de SZMK .

Met vriendelijke groet,

Trudy Storteboom

SZMK

Trudy Storteboom | 18 sep 2012, 12:52 | 1 bijdrage |

Voor contact is dit ook een mogelijkheid:

Op donderdag 8 november 2012 is de landelijke Netwerkdag voor ondersteuners van cliëntenraden in de sector verzorging, verpleging en thuiszorg. De online aanmelding is geopend.

Lees het nieuwsbericht hier: http://www.loc.nl/actueel/nieuws/nieuwsartikel/796 

Anita webredactie | 21 sep 2012, 12:38 | 2 bijdragen |

Dag collega,

Op 8 november organiseert de LOC een landelijke netwerkbijeenkomst voor ondersteuners in de sector V en V. Misschien ook iets voor je om kennis uit te wisselen.

Hartelijke groet,

Tineke

Tineke Beek | 1 okt 2012, 21:53 | 1 bijdrage |

Reageer op dit onderwerp

Om spam te voorkomen vragen wij u bij de volgende vraag een cijfer in te voeren.
Let er hierbij op dat u het woord vertaalt naar een cijfer.
Type hieronder het getal EEN in cijfers.